SERVEIS I EINES EN MATÈRIA DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA

SERVEIS EN MATÈRIA DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA

L’activitat de contractació dels Ajuntaments i de les Administracions Locals cada cop és més complexa i amb requeriments legals més exigents. En canvi els seus recursos no són il·limitats.

Us oferim les eines que us poden ajudar a complir amb tots aquets requeriments.

contractacio_administrativa_eines_que_oferim

01

FORMACIÓ PER AJUNTAMENTS I PIMES

AJUNTAMENTS: CURSOS DE FORMACIÓ JURÍDICA PER A LA REDACCIÓ DELS PLECS TÈCNICS.

PIMES: CURSOS DE FORMACIÓ EN CONTRACTACIÓ AMB L’ADMINISTRACIÓ.

02

Redacció de Plecs tècnics i administratius

De vegades l’administració local no pot encarregar-se directament de la redacció de plecs, per manca de personal o per excés de càrregues de feina.

03

Compliance en Contractació Pública

evitar la comissió de conductes il·legals, protegir la reputació de l’empresa i garantir la transparència en totes les operacions. 

04

Responsable del Contracte

Seguiment jurídic i documental en relació a les funcions assignades al responsable del contracte.

05

Eina de seguiment per a contractes menors

eina informàtica de disseny exclusiu que permet fer el seguiment de forma fàcil.

Redacció de Plecs tècnics i administratius

De vegades l’administració local no pot encarregar-se directament de la redacció de plecs, per manca de personal o per excés de càrregues de feina.

Per això els oferim la nostra col·laboració en la redacció de plecs administratius i/o tècnics.

Plecs de Clàusules Administratives Particulars (PCAP)

Disposem d’una experiència dilatada en la redacció de PCAP.

Plecs de Prescripcions Tècniques (PPT)

Per a la redacció de PPT comptem amb la col·laboració de professionals de diferents disciplines, i ens encarreguem de tot.

Procediment d’Adjudicació

Quan l’ajuntament ho necessita podem fer el seguiment, acompanyament i participació en totes les fases del procediment d’adjudicació.

Compliance en Contractació Pública

El compliance, també conegut com a compliment normatiu, fa referència al conjunt d’activitats i controls que una empresa duu a terme per assegurar-se que compleix totes les normes i regulacions aplicables a la seva activitat.

L’objectiu principal del compliance és evitar la comissió de conductes il·legals, protegir la reputació de l’empresa i garantir la transparència en totes les operacions. 

Per aconseguir-ho, les organitzacions han de desenvolupar i implementar un programa de compliance integral que inclogui totes les àrees de l’empresa.

“El punt de partida de la prevenció és que, allà on hi ha accés a recursos públics i capacitat de decisió, hi ha la possibilitat que algú els faci servir per a finalitats diferents de les previstes i prioritzi l’interès privat enlloc del públic. El risc, doncs, existeix i cal gestionar-lo per oferir la màxima garantia d’integritat institucional.“

>Guia per a la integritat en la contractació pública. Oficina Antifrau de Catalunya.

01

SENSIBILITZACIÓ

Formació per a l’equip de treball sobre la Gestió de Riscos. 

02

PLÀ DE PREVENCIÓ

Per reduir la probabilitat que els riscos identificats es materialitzin.

03

PLÀ DE CONTINGÈNCIA

Per minimitzar-ne les conseqüències si els riscos s’arriben a materialitzar.

04

IMPLICACIÓ A L'ORGANITZACIÓ

Formació a tots els subjectes implicats a la contractació de l’Ens Local.

Responsable del Contracte

Moltes vegades és complicat que el personal tècnic de l’ajuntament assumeixi el sobreesforç d’aquestes tasques i el control que requereix. Per això us oferim el suport per a aquesta figura.

Seguiment jurídic i documental en relació a les funcions assignades al responsable del contracte:

Art.193 i 194

PROPOSTA SANCIÓ PER COMPLIMENT DEFECTUÓS O PER DEMORA

Art. 195

INFORME SOBRE ELS MOTIUS DE RETARD EN EL COMPLIMENT

Art.308

MESURES PER A LA PROGRAMACIÓ DELS PAGAMENTS EN ELS CONTRACTES DE SERVEIS INFORMÀTICS

Art. 311

INSTRUCCIONS PER A LA INTERPRETACIÓ DELS CONTRACTES PER PART DEL CONTRACTISTA 

Altres

ALTRES FUNCIONS ASSIGNADES PELS PLECS ADMINISTRATIUS 

Eina de seguiment per a contractes menors

Una de les problemàtiques dels contractes menors amb l’actual legislació és la de conèixer si s’estan superant els límits legals per al seu ús.

Són molts els departaments d’un ajuntament que, pel seu dia a dia, fan ús dels contractes de petit import, però moltes vegades aquest ús és tan repetitiu que s’acaben superant els límits.

Per això us oferim aquesta eina informàtica de disseny exclusiu que permet fer el seguiment de forma fàcil. Per a fer-ho l’eina permet, entre d’altres funcions:

CONSULTA PRÈVIA SOBRE IMPORTS CONSUMITS PER CADA PROVEÏDOR

PROJECCIÓ D’IMPORT CONSUMIT A FINAL D’ANY

SISTEMA D’ALERTES

CONTROL I SEGUIMENT DE CONTRACTES FORMALITZATS

EXTRACCIÓ D’INFORMES PER PUBLICACIÓ A PLATAFORMA DE CONTRACTES DEL SECTOR PÚBLIC

VOLS AMPLIAR LA INFORMACIÓ SOBRE ELS NOSTRES SERVEIS EN EN MATÈRIA DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA?

SOM UN EQUIP DE TÈCNICS I LLETRATS ESPECIALITZATS EN SECTOR PÚBLIC 

SOM UN DESPATX JURÍDIC DE CONFIANÇA

Oferim als nostres clients el millor servei adaptat als seus processos i necessitats.

PROJECTES RECENTS

AJUNTAMENTS I ENS LOCALS I SUPRALOCALS

Martorelles | Ascó | Sant Joan de Labritja | Naut | Aran | Rubí | Consell Comarcal Moianès | Manlleu | Cardedeu

DIPUTACIÓ DE BARCELONA

EMPRESES PÚBLIQUES

C10 Serveis i Manteniment (Cardedeu) | Minsvic (Vic)

Centre d’Iniciatives per a la Reinserció (Departament de Justícia)

La Xarxa de Comunicació Local (Diputació de Barcelona)

ALTRES ORGANISMES I ENTITATS PÚBLIQUES

IES SUI (Cardedeu)

COL·LABORACIONS INTERNACIONALS

Fundació IR (Equador)   |  Cooperativa Social Aproximar (Portugal)

Scroll al inicio